Wirtualna Recepcja

Wirtualna Recepcja

Szybka i sprawna obsługa telefoniczna obecnych i potencjalnych klientów jest niezwykle ważna dla każdego przedsiębiorstwa. Jeżeli w Twojej firmie zdarzają się nieodebrane połączenia lub zmagasz się z brakiem czasu na obsługę telefoniczną, nasza usługa Wirtualnej Recepcji będzie idealnym rozwiązaniem.

Na czym polega usługa Wirtualnej Recepcji?

Zajmiemy się kompleksową obsługą Twoich połączeń przychodzących i wychodzących. Odpowiadamy na pytania klientów, kontrahentów czy pracowników. Udzielamy informacji, przyjmujemy zgłoszenia, a także znacznie więcej. Zakres naszej obsługi jest ustalany zawsze indywidualnie. Wszystko zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań.

Jak to technicznie działa?

Otrzymasz od nas dedykowany, przypisany wyłącznie Twojej firmie numer telefonu, który będziesz mógł podać swoim klientom. Jeżeli masz już swój firmowy telefon, który Twoi Klienci znają i nie chcesz go zmieniać, ustawimy przekierowanie tak, aby rozmowy telefoniczne trafiały bezpośrednio do nas.

Możesz nam przekazać całą obsługę, albo tylko część w poszczególne dni i godziny. Pracujemy od poniedziałku do soboty od 8.00 do 20.00.

Obsługa poprzez mail i SMS

Do komunikacji z klientami wykorzystywane są często SMS-y. To świetny sposób na wysłanie przypomnienia o wizycie, potwierdzenie spotkania, przekazanie dodatkowych informacji, czy wysłanie firmowego newslettera. W ramach naszej współpracy możemy zająć się także serwisem poprzez maile i SMS-y (obsługujemy również firmowe skrzynki email).

Informacje o Twojej firmie

Aby dobrze przygotować się do obsługi Twoich klientów, kontrahentów czy pracowników ustalimy zakres merytoryczny i sposób postępowania w często zdarzających się sytuacjach.

Dlaczego warto skorzystać z Wirtualnej Recepcji?

1Większy dochód

Powierzając obsługę telefonów nam, możesz mieć pewność, że żaden potencjalny klient, który chciałby złożyć zamówienie w Twojej firmie nie zrezygnuje tylko dlatego, że nie odebrałeś telefonu. Duża konkurencja sprawia, że klienci nie czekają na oddzwonienie, po prostu wybierają kolejny numer.

2Doskonała obsługa klienta

Obsługa klienta na najwyższym poziomie jest naszą specjalnością. Jesteśmy zawsze uprzejmi i chętni do udzielania pomocy.

Zła obsługa klienta jest utrapieniem w wielu firmach. Brak odpowiedzi na kontakt staje się niemal standardem, ponieważ przedsiębiorcy nie zawsze mają czas, aby dobrze obsłużyć danego klienta. Dzięki nam, nie będziesz musiał się tym przejmować.

3Więcej wolnego czasu

Obsługa telefoniczna może być bardzo czasochłonna. Może ona zająć kilka, a nawet kilkanaście godzin w tygodniu. Dzięki nam zaoszczędzony czas będziesz mógł przeznaczyć na zadania, które są najbardziej dochodowe dla Twojej firmy, albo po prostu na wypoczynek.

4Dodatkowy serwis dla klientów

Pracujemy od 8 do 20 przez sześć dni w tygodniu, w związku z tym odbierzemy wiele połączeń także poza godzinami pracy Twojej firmy. To oznacza, że Twoi klienci mają większą możliwość dodzwonienia się. Zapewnimy serwis telefoniczny, również gdy będziesz na urlopie czy poza pracą.

5Jasne i przejrzyste zasady

Wspólnie ustalimy zakres działania, omówimy najczęściej zadawane pytania oraz w jaki sposób mamy informować Cię o bieżących sprawach

Wirtualna Recepcja

Dowiedz się więcej

Nasza oferta jest bardzo elastyczna, ściśle dopasowana do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Już dziś skontaktuj się z nami telefonicznie albo mailowo, aby uzyskać więcej informacji. Przygotujemy, bezpłatną i niezobowiązującą ofertę dla Twojej firmy.

Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika.

Nasza Strona internetowa używa plików cookies do prawidłowego działania strony w tym do celów statystycznych. Korzystanie ze Strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce Plików Cookies

Zrozumiałem